brudhelg

Vilken underbart rolig helg det har varit! Jag, Jenny, Eva och Alice var i Säfsen och åkte skidor och myste och det kunde inte bli bättre än vad det var :) Jag var kung i backen, Jenny också... Jag skulle lätt kunna vara kvar där en vecka till om jag kunde det. MEEEEEEN jag börjar ju nytt jobb på tisdag, WOHOOOOOOW. Det blir ja och Hemmakväll :) det känns faktiskt bra. Trodde aldrig att jag skulle få det, men tydligen tyckte hon att jag skulle jobba där och det var ju kul att höra! Så helgen var great.... Lite vurpor, god mat, och MYCKET skratt, framför allt. En sån här helg vill jag ha snart igen...

Imorgon väntas det jobb igen på hemtjänsten och träning, på tisdag ska vi börja bygga butiken (hemmakväll), det blir nog en asbra vecka! Till helgen har jag inga planer alls. Ska nog bara vara hemma och jobba (hemtjänsten) om dom behöver folk. Har inte varit hemma på några helger nu känns det som! Imorgon är det alla <3 dag också, kul :)

Nu ska jag dricka the och invänta solsidan!

puss

Kommentarer
Postat av: jenny

hörru, pösen.. Vi tar det så fort vi kan :)) Älskar dig!

2011-02-14 @ 13:15:57
URL: http://jennyjohanssonfrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0