älskade farmor

Jag älskar verkligen min farmor, hon är fan den bästa som finns! Jag pratade med henne i telefonen nyss och hon berättade att hon skulle hälsa på en vännina idag, hon hade bestämt sig för att prova en annan väg men att hon hade gått fel istället, haha! Lille gullfarmor..
Idag har jag jobbat hela dagen känns det som. Jag är helt slut nu så jag ska alldeles strax ta mig en dusch sedan ska jag kolla vad det finns för middag hemma. Träningsvärk har jag också, i axlarna, i rumpan och i benen... Men det ska kännas för då vet man att man har gjort någon nytta, hehe!
Imorgon ska jag arbeta igen, hela långa dagen från 07.00 till klockan 21.30, fast jag har rast mellan 11.00-15.30, tur det, annars skulle jag krevera.......

Dags att styra upp lite här hemma tror jag, sen ska jag duscha längeeeeee!

kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0