Söndag den 21 augusti

Hejhej. Nu är jag här igen. Min frånvaro vart ej så långvarig denna gång :) Jag sitter för tillfället i min soffa i min lägenhet med datorn i knät och med fötterna på vardagsrumsbordet och har varit ute på en springtur, känns bra att vara igång igen men jag måste erkänna att det var grymt jobbigt att ta sig igenom 5:an idag. Men jag gjorde det ändå och nu känns det myyycket bra! Jag har inte sprungit på evigheter på grund av att jag varit småsjuk till och från. Men nu har jag vilat så pass länge och nu känner jag mig frisk som en nötkärna så nu tänkte jag att jag sätter igång med träningen!
Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan äta mat. Har köpt leverpastej idag som jag har varit sugen på alltför länge, mmm vad gott det ska bli!! Imorgon är det dags för jobb igen efter ett par dagars ledighet. Men först väntas en skön varm dusch, mat, en bra film och en skön natts sömn! Ahh, jag blickade just mot min säng och såg då att den var helt obäddad vilket betyder att jag måste bädda min säng också. Men en av de skönaste sakerna som finns är att lägga sig nyduschad i en nybäddad säng.

Duschen kallar. Vi ses älskade blogg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0