Jag gjorde det!

AAAAAAAA. Jag tackade ja till lägenheten. Jag vet att jag innerst inne verkligen vill flytta hemifrån. Men det här är alldeles nytt för mig så jag har verkligen legat och funderat på detta sjukt mycket, jag har känt mig osäker och frågat mig själv flera gånger. Vill jag verkligen flytta hemirån? Kommer jag klara av att flytta hemifrån? JAAAAA. Jag kommer klara det. Så nu ska jag flytta och det ska faktiskt bli kul och spännande. Det jag längtar mest efter är att få laga en massa matoch göra matlådor, hahah! Om jag vill äta tacos på tisdag, ja då gör jag tacos. Det blir ett besök på Ikea snart så att man kan köpa lite behövliga grejer. AAAH, det skk bli så kul mina vänner!!! Jag sa att jag skulle flytta hemifrån innan jag var 20 och tametusan så blir det så och det är jag glad över.

Imorse gick jag upp klockan 8 och bestämde mig för att ta en promenad i det soliga vädret. Älskar när man vaknar och det är soligt och fint ute. Så nu har jag precis ätit frulle efter en timmes promenad. Nu dricker jag kaffe och ska strax hoppa i duschen. Sedan ska jag äta lunch med pappa och åka till jobbet! :D

Ha en fin dag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0