STUDENTEN

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!! Nu är det över, det gick jävligt snabbt tycker jag. Men FASIKEN vad roligt jag hade. Gårdagen var den bästa dagen i mitt liv, verkligen den bästa!! Det känns både roligt och tråkigt. Men det är mest skönt känner jag! Nu är jag fri och kan göra vad jag vill. Men fan vad jag har ont i halsen idag, sick!! Men det gör fan ingenting, det är så sjukt jävla värt! Jag fick finfina presenter från mina nära och kära. Ett jättejättefint armband från papi och BM, presentkort från Malle, ansiktsbehandling från mami och Markus, 20 stycken röda rosor och ett jättefint halsband från Jonathan, en massa kort och cash. TACK FÖR ALLA PRESENTER! Ni är bezt. Studentfesten igår var också jättekul, fast fan vad trött jag var på slutet. Då åkte jag hem till Jonathan och sov, skönt! Idag mår jag bra, lite sliten osv men jag mår bättre än vad jag trodde att jag skulle må.. Jag ska snart hoppa in i duschen sen käka lite innan jag ska träffa vänner!

Ni får lite pics här nedan.















PUSS FRÅN EN FÖR JÄVLA GLAD BRUD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0