sol

Äntligen har solen börjat lysa lite mer. Denna dag har jag spenderat ute i solen och jag har faktiskt fått lite mer färg måste jag säga, behövligt! Idag ska jag på intoduktion på sommarjobbet från 15.30-21.30, en riktigt bra tid tycker jag heheh! När jag kommer hem ska jag äta tårta för det hinner jag inte göra innan. Varför jag ska äta tårta är därför att mina tvillingsyskon Petra och Niklas fyller år idag, 16 år. grattis gullungar! <3 så jag ska slänga i mig lite tårta sedan ska jag duscha och slagga för imorgon börjar jag klockan 07.00 till 13.00 eller något, fint. Nä jag har väl inget mer att skriva. Solen har ju gått i moln nu så jag tänkte att jag skriver lite här, kul. Nu ska jag duscha osv. Vi hörs!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0