lördag den 5/5.

Hej! Dagarna rullar på med en jävla fart. Det är redan den 5 Juni och om 6 dagar tar jag studenten, SJUKT! Jag kan verkligen inte förstå att jag ska göra det. Men skönt ska det bli i alla fall! Jag har studentklänning och skor klart så det är skönt, då behöver man inte vara ute i sista stund!
Igår kom Dessi hit, det vart en sleepover här. Mysigt! Vi kollade på film, the notebook som man alltid gråter floder till. Fast denna gång så grät jag faktiskt inte, konstigt nog. Men när vi hade kollat på filmen ett tag så vred jag huvudet till vänster för att jag hörde någon som satt och snörvlade, då var det Dessi som satt och grät, söten då!! haha. Det är en fin film som man verkligen kan storböla till, fint. Idag har jag hämtat BM på Arlanda, Dessi var mitt sällskap i bilen. Det gick bra, men fyfan vad krångliga vägar det var på vissa ställen, men vi kom ju dit efter lite omständigheter i alla fall heheheh. Nu sitter jag och har precis dammdugat huset och städat mitt rum lite. Jag ska nog hjälpa till lite med krubbet nu känner jag, är sugen på att göra en massa saker hela tiden. Jag är jättesugen på att dra ut på krogen, synd att du inte var 18 dessi men snart äre din tur pruttis, inte ens en månad kvar!! wohoowwwwWWWwwWw.

NÄÄÄÄÄ.... Dags att dra!


ojjj, skönhetspotential on a high level

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0