ledig

Idag är jag äntligen ledig. På en lördag. Men jag har inte den blekaste vad jag ska göra. Imorgon jobbar jag i alla fall. 07.30-12.30. Nu för tiden så längtar man tills man jobbar igen för man gör aldrig något vettigt på sina lediga dagar.. Jag har nyss ätit lunch och glass med familjen i alla fall, gott! Nu sitter jag här och skriver blogg, batteriet på datorn dör snart så jag får skriva på lite snabbt. Idag har jag sökt några jobb så vi får se om jag får någon napp, hoppas på de! Usch vilket tråkigt blogginlägg det här är känner jag. Har verkligen ingenting att berätta... Man kanske ska passa på att ta sig en springtur lite senare i detta blåsiga väder, är sugen på de. Har inte tränat på så länge jag minns, kanske är dags att ta tag i detta igen. Annars blir man strandsatt hehehehe. Okej det där var ett försök till att vara rolig men det gick inte igenom. Man kanske skulle ta och upptäcka världen lite? Resa jorden runt och sådär, det vore något för mig.
Nej det här går inte, jag ska ta och kolla på lite resor till London innan datorn dör helt och hållet. Jag ska dit efter sommaren har jag bestämt, med eller utan en resekompis! Jag ska dit.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0