welcome beutiful

Jag är nyduschad, nyinsmörjd och lite småtrött på de. Dagen har varit lugn och sådära. Jag har pluggat teori och kollat på film, rätt chill. Idag så fick min bror och hans sambo barn också, det vart en liten linn :D jag har sett kort på henne och hon är så jävla söt, så liten. Man vill bara äta upp det lilla livet! Så nu har man blivit faster, jag tycker att det låter lite gamalt, eller? Äh, skitsamma. Jag är väl gammal.
Från det ena till det andra. Mina One tree hill avsnitt är klara och jag ska nog lägga mig i min säng och kika lite, man är ju fast, inte ok! Imorgon ska jag övningsköra med papi och åka in till stan, måste ha en ny väska känner jag, får se om jag hittar något, inte slösa pengar martina, inte inte!

martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0