tumm...........e

Ja hörni, dem flesta som känner mig vet vilket otroligt grym tumme jag har. Men ni som inte vet hurdan tumme jag har ska såklart få ta del av min tumme också.
Min tumme är en stor del av mitt liv, det är därför att den är till storleken väldigt stor och grotesk. Denna tumme gör mig till en väldigt speciell person.
Det är många som tycker om min tumme för den den är. Den kan få många att falla i skratt.
Och är det någon som säger eller gör något dumt mot/om min tumme då fäller den er till backen med endast sin tyngd. Som ni ser i detta inlägg så har min tumme en väldigt stor betydelse för mig, han är liksom en del av mig.

Nej men jag ska väl ta och runda av detta inlägg. Nu ska jag slänga upp tummen på en kärra och dra iväg mot nya äventyr. Ha en bra kväll önskar tummen er alla!

martina - en skön bloggare!


Kommentarer
Postat av: dessi

ÄLSKAR din tumme och det vet du!! <3

2010-01-06 @ 18:32:44
URL: http://desirehaettman.blogspot.com
Postat av: hahahahah skön bloggare 2

haha, en skön bloggare :D

2010-01-06 @ 20:43:22
Postat av: Micke

Den är GULLIG din tumme!

2010-01-09 @ 10:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0