svingod

Tror ni inte att jag har börjat hosta som en jävla idiot i detta ruskväder? jo det är precis vad jag har gjort. Och det resulterar i att mitt huvud känns som en jävla betongklump. Det låter väl rätt oskönt, att man hostar så man får ont i huvudet?!? Fy fan vad drygt det är, jag hostar ungefär 48584 gånger var tionde sekund. Känns som att det är något som sitter fast i hasen som inte vill komma upp, någon dammtuss eller något?! Äh, det blir väl bättre får man hoppas på för jag står inte ut med hosta, det är de värsta jag vet!
Jag håller på och somnar, mina ögonlock vill inte hålla sig uppe så länge till, jag känner hur dom långsamt faller neråt! Detta går inte, nu ska jag sova. Skönt med en liten sovmorgon imorgon, börjar klockan 09.50 med Etik & livsfrågor, YES cannot be better, favvoämnet right now! Men man får väl göra det bästa av situationen, snart är det helg igen, only a few days left............. mmmmmmmmmm

martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0