Ready for the floor

hej dudes. För tillfället så håller jag på och pluggar, prov imorgon i Praktiskt maknadsföring B, och nästa vecka har vi prov i Paktiskt marknadsföring C. Jävlar i min lilla låda. Äh det ska nog gå bra! Jag pluggar för fullt och just för tillfället så sitter jag och Dessi och förhör varandra över msn, och det går ju....hmm......sisådär, haha.
Idag så har jag faktiskt varit duktig och bokat en körlektion nästa vecka på fredag, great. Nu ska jag ta tag i körkortet på riktigt, när snön har försvunit så ska jag köra så mycket jag hinner och kan. Mitt mål är körkort innan sommaren, jag kan klara det, jag ska klara det! Imorgon är det fredag, det blir nog ganska chill. Ska hem till Malle och softa och på lördag så ska jag nog umgås med Jenny om det blir som planerat annars så får vi se vad jag hittar på....
hahaha. kolla vad jag fångade för snygg bild på min lille vän dessi...


hahahah, jag tycker om dig bäbis!!! pusss


nu ska jag bege mig, måste plugga lite till sen lägger jag ner, då blir det oth.

martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0