kylig måndag

Jag sitter i skolan med Dessi på en liten jävlig håltimme. Vi har rast ända till 15.20, fyfan vad drygt. Och vad gör man inte för att slå ihjäl alla timmar, jo man sätter sig vid datorn så att tiden går såklart. Idag så är mitt hår elektriskt, inte så intressant för er att veta men det är så jävla irriterande för det bara fastnar på kinderna och i nacken hela tiden, usch vad obehagligt. Jobbigt med måndag, man är alltid så himla seg då och det resulterar i att man inte får någonting gjort varken i skolan eller hemma. Idag så ska jag i alla fall träna klockan sju, men jag skulle egentligen behöva plugga till prov som är på fredag men jag vet att det inte kommer att bli något gjort, så jag tror att jag tar tag i det imorgon... eller... vi får se hur det blir. Jävla skola, jag är redan trött på den fastän det inte ens gått en vecka, skönt när sommaren kommer då blir det åt minstånde lite lättare att ta sig till skolan. Kyla och snö blir inte roligt i längden tycker jag, sommar skare va!!!!!!!

Nu ska jag fortsätta att kolla på lite utbildningar och se om det finns någon som intresserar mig. Kanske skulle man flytta upp till Kiruna eller nåt? Vi får se hehehehehe


Kommentarer
Postat av: S.L!!!!!!!!!!

Jag hänger på till kiruna

2010-01-12 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0