happy time

Det svider som fan på mitt nagelband, råkade dra bort en skinnbit som jag absolut inte skulle dragit bort! Men är huvudet dumt så får väl kroppen lida som man brukar säga. För tillfället så gör jag ingenting speciellt. Jag har nyss borstat tänderna och smörjt in mig, så nu är jag fräsch, känns dajli......... Idag har jag shoppat ett par byxor och ett par leggings, eller man kan väl säga att det är två par leggings eftersom ett av paren är ett par svarta JEANSleggings, jajajaj shit the same. Jag funderar starkt på att hoppa ner i sängen... och kanske kanske ringa ett samtal till jenny för att höra vad hon gör just precis nu i denna stund. Mina Oth avsnitt lär ju inte bli klara idag och det suger ju balle tycker jag, men får väl ha tålamod och vänta sig lite.
Imorgon ska jag försöka plugga lite teori och övningsköra massa med papi...... om han har tid det vill säga. Men jag säger att han får allt ta sig lite tid hehehehe. Och appropå ingenting så var det ganska nice att komma tillbaka till skolan idag, bättre att vara i skolan med pruttisarna än att sitta hemma och häcka och vara sjuk, how boring? Naj, nu ska jag stänga av denna dumburk för att byta position som blir sängläge, sounds good tycker jag. Så jag kopplar i mitt headset och plingar Jenki en sväng nu..
låter fett
nice


pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0