drop it, drop it, drop it

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag sitter i alla fall just nu i min säng och pratar med Jenny i telefonen, det är trevligt! Vi pratar om gårdagen, nyår och så vidare. Det låter som om Jenny haft ett roligt nyår, hon berättar just nu om att hon stått mot något jävla hus och skrikit:" för ni är pinsamma gnaget" hahaha, brändbrud91 :D men jag gillar henne ändå...
Imorgon kanske jag ska gå ut, men vi får se hur jag gör, har inte riktigt bestämt mig än.. det visar sig!

nu ska jag snacka vidare med denna brud och sedan ska jag kolla på ett avsnitt av One tree hill, fint som fan. godnatt

martina


Kommentarer
Postat av: JennyPenny

hahaha, Martina :*

2010-01-02 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0