better today

HAHA, jag ringde nyss till Gröna lund och gjorde en Telefonaudition och det var väl trevligt de. Jag smörade lite extra mycket, för vem skulle säga nej till ett jobb på gröna lund om man fick chansen? Dom skulle höra av sig på mail så man får väl hoppas på de bästa. hehehe
Idag så mår jag betydligt bättre än vad jag gjorde igår, jag har bara lite ont i halsen idag men jag hoppas att det kan gå över helt till imorgon eller till fredag högst. Det börjar bli ba tråkigt att bara gå hemma vaje dag. Det enda jag gör är att kolla på film och sover. I förrgår sov jag 15 timmar, jag somnade klockan 19.00 på kvällen och vaknade klockan 10 morgonen efter, det var riktigt nice. Har aldrig sovit så länge förut. Alldeles snart så ska jag gå ut till postlådan och se om jag har fått någon avi om att jag har ett paket att hämta ut på posten. Har nämligen två böcker och ett minneskort som ska komma vilken dag som helst, jag vill börja läsa nu nu nu! Annars får jag väl sätta på ännu en film, som om jag inte har tröttnat på att kolla på film puh... har nog kollat på alla världens filmer snart skulle jag tro!

martina


Kommentarer
Postat av: Micke

Värsta magmusklerna!

2010-01-27 @ 15:46:42
Postat av: Jenny

Babe, jag älskar din mage

2010-01-29 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0