Utkast: Feb. 8, 2010

Denna vecka kommer bli nice. På fredag har vi studiedag så vi går bara måndag till fredag och en dag är redan gjort. Bara tre dagar kvar i skolan! Känns skönt. Idag slutade vi klockan 15.15, vi hade ingen svenska och det var ju tur det. Hade vi haft svenska skulle vi slutat klockan 16.50, tur att vi inte gjorde de för då hade det blivit en riktig mördardag! När vi slutat så åkte jag, Sanda och Dessi ner på stan och fikade lite, det var mysigt. Vi satt där och drack varm choklad och skattade och pratade. Vi ska nog åka till Gustavsvik på lördag, fifan vad jag är sugen på det.... att bada. Vad ska jag annars ägna mig åt denna vecka? Jo jag ska plugga för att jag har prov i samhällskunskap på Onsdag, lika kul som vanligt, älskar samhällskunskap med världens bästa lärare. På torsdag har jag prov i Etik och livsfrågor också, wohoow. Ett till av mina favoritämnen :)
I helgen var jag ute på krogen med Sandra och Ida, det var trevigt. I lördags var jag hemma och pluggade lite, var så sjukt jävla trött, konstigt? nää... det blev inte mycket pluggande i alla fall, istället la jag mig och läste i min bok. Jag läser just för tillfället 14 år till salu, bra bok men hemsk..

Nu ska jag kolla på ett avnitt till av One tree hill, eller nej först ska jag duscha. Imorgon har jag sovmorgon, WOOOOOOOOW!



jag ritade lite idag.

Kommentarer
Postat av: jenny

fint du ritar :) har alltid älskat dina målningar.

2010-02-10 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0