snöstorm

Hey. Vilket jävla väder vi har haft. Igår var det världens snöstorm, och det var ju grymt. Jag gick inte ut på hela dagen förutom när jag skulle gå ut till bilen och åka hem från Jenny. Jag höll på att blåsa bort, fint.
I fredags var jag alltså hos Jenny, vi hade det mysigt. det var evigheter sedan som vi umgicks känns det som, så det passade bra denna fredag bara hon o jag. pussssssss.
Igår var jag hemma, bastade lite och kollade på One tree hill. Och vet ni, jag har lyckas dragit på mig en jävla förkylning, inte ok. Just för tillfället är min högra näsborre lite mer täppt än den vänstra. skönt att det bara är en vecka kvar i skolan, för jag behöver verkligen ett lov känner jag. Idag ska jag nog göra så lite som möjligt, kanske kanske plugga lite grann, kanske kanske städa lite, och kanske kanske lägga mig i sängen och läsa lite grann, har inte så mycket kvar på min andra bok som jag beställde för kanske 2-3 veckor sedan. har redan löst ut den första. Nu ska jag nog kolla lite på OS, det är störtlopp just nu, låter intressant.

vi hörs när vi hörs.

martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0