alla ♥ dag

Vilken härlig dag det är idag. Alla hjärtans dag. Denna dag har ägnats åt att övningsköra med papi, det gick faktiskt bra om jag ska vara helt ärlig. Annars så har jag bara setat här hela dagen, har varit så sjukt trött. Inatt sov jag 13 ½ timme, det var skönt, jag gick och la mig 21.20 igår. Just för tillfället så är hela huset tomt på folk, bara lilla jag är hemma i det tomma huset. De andra är på bio, men jag var ute och åkte lite skidor så dom hann åka innan jag var klar, synd de för jag hade velat se farsan. Får göra det en annan gång heheh. Jag har i alla fall nyss poppat popcorn och ligger i min säng och väntar på att ett one tree hill-avsnitt ska bli klart. Det blir lite biomys här hemma också, dock inte på någon biograf. Fin alla <3 dag det låter som jag har haft va?

Hoppas ni har haft en fin dag. Det är ni värda gullisar!

martina

Kommentarer
Postat av: dessi

de lät asmysigt!! mysigare än ett möte på dansen iallafall ;) puss goa vän <3

2010-02-14 @ 20:28:16
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0