whiskey in the jar

Jag sitter för tillfället och för över bilder från kameran till datorn, men det tar en jäkla tid. Under tiden sitter jag och dricker lite mintte och kollar runt. Jag funderar på att slänga mig i duschen snart och sedan gå och sova. Jag börjar bli lite sömnig. Imorgon är det jobb som gäller, fast som tur är så börjar jag inte förän klockan halv 4 så jag kan sova lite längre än vanligt... Nu är alla julklappar klara också så nu behöver man inte tänka på det mer. Men det känns verkligen inte att det är julafton om 3 dagar... det går snabbt!

Jag sprang in i duschen en sväng, så nu är jag tillbaka. Men nu orkar inte ögonlocken vara öppna längre, så jag stänger av datorn och lägger mig och sover!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0