sweet and low

Idag är Martina trött. Jag anlände till jobbet klockan 06.50 imorse, och rullade därifrån strax innan 16.00. Det gick helt ok på jobbet idag, det var som vanligt... Sedan har jag tränat, idag var det sjukt jobbigt tycker jag, så nu kan jag sova gott inatt.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik, "Eldkvarn - för kärlekens skull" och funderar på om jag ska bädda ner mig i sängen med en bok, eller om jag ska bädda ner mig i soffan framför tvn, hmm.. nu dyker beslutsångesten upp igen. Men det ordnar sig alltid. Haha, jag har kommit på att jag använder meningen: "Men det ordnar sig alltid" väldigt flitigt. Men vad gör det om 100 år?

Imorgon ska jag inte jobba, då ska jag förmodligen vara barnvakt till min brors bebis, lilla linn! Det blir nog mysigt... På kvällen åker jag nog förbi Jenny en sväng, om hon inte gör mig sällskap vid barnvaktandet... Men det visar sig!

Jag kände bara för att uppdatera såhär på tisdagskvällen, varför inte liksom?


jag vill ha vår och sommar.. fan vad jag vill ha det!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0