sick and tired

Ja, det var det jag anade. Nu har man gått och blivit sjuk också.. Jag ligger i min säng med långbyxor, mysstrumpor, en t-shirt och en fliströja. Sedan har jag en filt över mig också, men tror du det hjälper? Nej, även fast jag har datorn på magen som är kokhet och en brasa alldeles utanför rummet så ligger jag och fryser som en idiot. Jag har feber, ont i käken, förkylning och huvudvärk. Det är bara att inta position sängläge hela kvällen. Jag som skulle dammsuga och grejer, fast jag kanske orkar det ändå...
Till lunch så skulle jag göra våfflor, men det gick inte bra någonstans. Varenda liten våffla fastnade i det där jävla våffeljärnet, och då menar jag varenda våffla. Jag vet inte vad jag gjorde för fel? Familjen fick äta de missbildade våfflorna och jag bestämde mig för att äta makaroner och köttbullar, det var gott! Imorgon ska jag göra pannbiffar, potatis, stekt lök och sås. Jag har varit sugen på det så himla länge så det är på tiden att jag tar tjuren vid hornen och tillagar denna underbart goda husmanskost. Något som jag också är sugen på hela tiden är hemmagjort potatismos med köttbullar, herregud vad underbart gott! Men vi har redan ätit det för inte så länge sedan så jag får vänta ett tag. Nu vart detta en matblogg helt plötsligt, men vad gör det? Jag har inte direkt en modeblogg, så varför inte ha en matblogg istället? Nej, Jag ska inte ha en blogg som handlar om en sak utan jag skriver bara om allt möjligt...

Nu ska jag göra mig en kopp the och kolla på tv3play på Hollywoodfruar... jag älskar Maria Montazami, hahah! Känns som att man måste sätta igång tränandet också, men det får vi ta tag i någon annan dag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0