in the end

Idag har varit en bra dag. Jag vaknade av att Malle ringde till mig och härjade, så efter det var det bara att gå upp, jag kunde inte sova mer! Jag åt frulle och städade lite. Efter lunch åkte jag och Malle in till stan och kollade på lite saker. Jag köpte ett rött fint ljus, en rattmuff (prelle alltså), ett sadelskydd, ett par hörlurar, och ett litet anteckningsblock, inte alls roliga saker. Men jag har köpstopp på kläder och dylikt, och jag shoppade ingenting sådant. Äh, har tröttnat... Vi fikade och pratade en massa, det var skönt! Nu sitter jag här och har kollat på bonde söker fru och funderar lite på allt möjligt... Jag ska alldeles strax hoppa i sängen, så man orkar stiga upp imorgon. Jag har några saker som jag måste hinna med! :)

Imorgon fyller jag 19, känns inget speciellt måste jag säga. 19 liksom, det är som sagt ingen speciell ålder? Man blir ett år äldre bara, inget mer med det. Men det blir kul att se vad man får för presenter, heheh. Och sen får jag träffa min söta farmor som jag inte träffat på länge. Nej, nu ska jag dricka en kopp te sen ska jag sova!

Puss


Här fyllde jag 18 minsann.. tiden går snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0