i skrivandets stund

Jag känner för att skriva av mig lite innan jag går och lägger mig, och så får det bli.

Dagarna har på sistonde gått så himla långsamt samtidigt som det har gått så sjukt snabbt. Jag önskar bara att det kunde bli ett nytt år. Ja, det är precis vad som skulle behövas. Nytt år och nya möjligheter. In med det nya och ut med det gamla. Jag ser fram emot våren och sommaren mycket... att få byta ut den där stora vinterjackan mot en snygg skinnjacka eller en annan schyst vårjacka kommer bli så skönt, att kunna gå i bara en tröja utomhus för att sedan börja småsola lite på terassen i april-maj! Jag hoppas på att det kommande året blir ett händelserikt år, att jag hittar på en massa roliga saker och verkligen tar vara på tiden. Jag hoppas att år 2011 blir ett mycket bättre år än 2010. Detta år har bestått av mycket småproblem här och var, såklart alla stöter på småproblem liksom. Men det har varit för mycket helt enkelt, jag känner det. Det har hänt för många saker som inte borde ha hänt. Men jag är ändå väldigt glad att det har hänt då jag har lärt mig av det. Det har som jag har sagt förut skett mycket bra saker också, jag har varit med om massa bra saker och träffat härliga människor... det behövs det också. Körkortet var bäst och studenten! Det är mina lyckligaste stunder detta år som alla vet vid detta laget...
Nej, jag känner mig lite sömnig. Nu ska jag sova i min mysiga pyjamas som jag fick i julklapp. Det var skönt att skriva av sig lite...

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0