Hej blogg!

Det känns som att jag har övergett denna blogg, det kanske jag har också. Jag har nästan glömt bort den. Lite då och då funderar jag på om jag ska uppdatera den, men jag tänker att jag inte orkar det så därför blir det aldrig av.

Tiden har i alla fall gått sjukt fort. Det är 10 dagar till min födelsedag, 18 dagar till julafton och 25 dagar till ett nytt år. Vart har tiden tagit vägen?

Idag har jag jobbat från 7-4 och det har varit en hektisk dag. Det började med att jag fick världens jobbigaste huvudvärk som inte ville släppa, med dagen så försvann den men sedan återkom den på kvällskvisten igen. Men nu är jag av med den igen, tack och lov *peppar peppar ta i trä*... Nu ska jag göra en kopp the och bädda ner mig i sängen med datorn på magen, det blir skönt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0