en onsdag

Hej! Idag är det onsdag. Jag ha spenderat dagen på Tuna park med en kär vän, det har varit en bra dag. Jag har julklappsshoppat, shoppat till mig själv, ätit mat, fikat och skrattat. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på lite skön musik, jag är helt slut i kroppen, det kan nog bero på att jag har gått hela dagen lång. Motion har man fått i alla fall! Hehe.
Imorgon är det torsdag, då kanske jag ska jobba, men det visar sig imorgon om de ringer eller ej. Annars ska jag bara träna och ta det lungt. Det känns som att jag jämt tar det lugnt nu för tiden, men det är rogivande och skönt tycker jag. Jag ska nog ta mig en kopp te nu, känner att det skulle vara gott nu. Någonting som skulle vara gott är ett glas vin, men det får jag vänta med till helgen, hehe.

Nu ska jag dricka te.

smell ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0