don't look back in anger

Underbara måndag. Det har varit en alldeles för underbar dag idag. Jag har arbetat som aldrig förr, så nu är jag tröttare än någon annan i detta hus. Idag har jag lärt mig att man alltid ska vara positiv. Jag var hos en brukare på jobbet idag, och hon satt och tjatade i minst en halvtimme om att man MÅSTE vara positiv till allt man gör i livet, hör ni det nu? Så jag ska försöka att leva upp till det nu. Vi får se hur länge det håller helt enkelt.

Jag sitter och lyssnar på Beartown och drömmer mig bort till ett varmt land, det skulle vara himla skönt. Inte för att jag är trött på vintern och kylan heller, nej nej. Bara för att byta miljö för ett ögonblick och få lite färg på kroppen. Det vore väl inte helt fel?
Aja, nu ska jag boka en resa till Maldiverna i alla fall, drar imorgon elle något. vi hörs väl när jag kommer hem!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0