23

Fy vilken hemsk dröm jag hade inatt, den var verkligen hemsk. Jag drömde att jag blev mördad, men jag kommer inte ihåg vem jag blev mördad... lite läskigt. Nu har jag drömt att jag blivit mördad 2 gånger.
Och sedan kom jag på en till dröm som jag drömde för några dagar sedan. Eller jag vet inte om det var en dröm, jag tror att jag precis höll på att somna. I alla fall. Jag låg i min säng och skulle sova, sedan vaknar jag av att jag slår till mig själv i ansiktet... hårt! Och de jag drömde var om en av våra brukare som både slåss, sparkas, spottas och svär på finska. Han är riktigt hemsk. Då har jag alltså drömt att jag står bredvid honom, jag och en till ska ta upp honom ur sängen och rätt som det är så får jag ett slag i ansiktet. HAHA, lite kul ändå när jag tänker efter. Det är lite svårt att förklara men ni förstå nog, hehe!
Det har blivit mycket bloggskrivande nu på sistonde! Fast nu i jul så kommer jag nog inte ha tid, fast vem vet. Det kanske dyker upp ett och annat inlägg. Annars får jag ta och säga God jul och gott nytt år :D

Och förresten så är jag inte på maldiverna, sköt fram det några dagar! heheh

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0