söndag

Finns det något värre än söndagar? Nej det finns det fan inte. Söndagar innebär plugg så lite sånt har det väl blivit idag, men inte alls lika mycket som jag hade tänkt mig. Jag har lyssnat klart på en skiva av "Den allvarsamma leken", segare bokjävel får man fan leta efter, fast nu är det bara 4 skivor kvar, gött! Tog en promme runt Kolbäck på kvällskvisten och jag hade en stenjäkel i skon som låg och skavde emot under min fot under hela promenaden så nu har jag typ 3 blåsor, det är skönt... imorgon är det skola igen och det känns väl sådär om jag ska vara ärlig. SEgt med skola nu för tiden känner jag. Har typ tusen saker till denna vecka känns det som. I fredags så åt jag middag hos Malle, tacos hhehe. Sedan kom Jenny och Robin förbi och hämtade mig med bilen och så åkte vi hem till Jenny. Vi gjorde ingenting speciellt, kollade på film nere hos Alex sedan åkte jag hem med racern. På lördagen så åkte jag in till stan och gjorde ett skolarbete med Victoria och Sandra, det gick väl inte allt för bra så det slutade med att jag och Victoria shoppade istället. FAN, jag som inte skulle. Men jag kom i alla fall hem med ett par svarta klackskor och ett par svarta jeansleggings, men nu får det fan vara nog! Får lämna kontokortet hemma hädanefter känner jag. Sedan åkte jag hem från stan och käkade lite käk och bastade, duschade, packade min väska och kollade på reprisen av ensam mamma söker. Efter det så åkte jag hem till Jenny där vi fixade oss i ordning och åkte in till stan. Väl där så käkade vi på Spicy och sen kom Vickan och vi vandrade till Jennys skola där vi blev intervjuade. Eftersom Jenny skulle jobba i studion(?) från 22.00-00.00 så jag och Victoria gick ner på stan och kollade runt lite. När Jenny jobbat klart så kom hon också ner på stan och vi tog bussen till Norra haga där Alex och co var. Fast det blev inte så långvarigt för vi skulle åka hem så vi gick till Icaettan där Robin hämtade oss, sen käkad vi donken men det smakade äckel. Vi kom hem runt fyra tror jag och sen somnade jag bums med smink och hela skiten på, ej skönt. Det resulterade i att på morgonen när jag vaknade så kunde jag knappt öppna mina ögon, fifan. Nej men det var denna helg, nu är det bara att tagga för en ny härlig skolvecka. Dags att sova, är sjukt trött och seg med tanke på att det blev ganska sent. Men äh, man lever bara en gång. Man kanske skulle strunta i att sova inatt. hehehhehe

puss/martina











man eller mus?

Kommentarer
Postat av: vicky

man eller mus... HAHAH

2009-09-20 @ 22:35:04
URL: http://victoriabuletic.devote.se
Postat av: Majk

Ett förslag är ju att ta ur stenen ur skon innan det blir blåsor Martiiiiiina!

2009-09-29 @ 11:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0