skolan

Tjo. Sitter i skolan med brudarna, eller Sandra har åkt hem det är bara Dess, Victoria och jag kvar. Snart ska vi gå ner på stan och fika, sedan ska vi plugga mer. Anledningen till att vi sitter kvar i skolan fastän vi slutat för snart 3 timmar sedan är för att vi har träff med Irlandgruppen klockan halv sex... bra drygt men jag har ju mitt lilla sällskap så det är lungt. heheheheh. Annars så är jag sjukt trött idag, jag kan typ somna när som helst känner jag. Grejen är den att jag gick och la mig typ klockan tio igår och vaknade efter sex så jag trodde att jag skulle vara pigg tills idag, men icke sa nicke. Jag var då tröttare än självaste FA-AN måste jag säga, fifan. Men jag får lägga mig tidigare ikväll istället.

Nu ska vi dra ner till stan och fika.

pussis/martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0