sjuk!?!??!?!

Jaha, då har man åkt på en sju jävla förkylning igen, ont i halsen, ont i huvudet och ont i kroppen har jag också. Varför? Jag orkar inte bli sjuk just nu, verkligen inte.
Sån tur är så börjar jag halv 12 imorgon så jag hinner vila upp mig litegranna. Jag tänker inte stanna hemma imorgon i alla fall, det är ju sista dagen på denna vecka så jag kan stå ut.

Det var bara det jag vill säga. Nu ska jag gå och göra en kopp the och ta en huvudvärkstablett. Matlusten är noll just nu. Det är väl lika bra, jag känner ju ändå inte någon jävla smak. Dt spelar ingen roll vad jag äter, jag känner ingenting. Suger balle!

pussis/martini

Kommentarer
Postat av: S

smaska på ballen du

2009-09-03 @ 20:10:58
Postat av: J

krya på dig, och ta hand om ballen

2009-09-03 @ 23:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0