martini is a qucumber(?)

Här sitter jag en fredagkväll i min lilla stickade gråa kofta. Jag har ansiktsmask på mig som jag snart ska dra bort, ja det är en sån mask som man ska dra bort förstår ni vänner. Jag har tråkigt och är halvt sjuk, funderar på att gå och lägga mig och sova snart. Finns ändå ingenting annat som man kan göra. Eller jo man kan ju sitta och fördröja tiden vid datorn men nej då går jag faktiskt hellre och lägger mig och sover och vaknar upp pigg och glad imorgon, inte pigg men kanske glad, det bror på om jag känner mig friskare imorgon.
Nu kan jag knappt röra på munnen för att masken har stelnat så mycket, haha känns rätt konstigt men när man har dragit av sig masken så känner man sig som en helt ny människa och det är rätt nice tycker jag. Jag som ville duscha men jag tänkte att jag kan ju inte väcka hela familjen och sedan så orkade jag inte ta mig till duschen heller så jag hoppade över det. Istället sitter jag här och väntar på att få dra bort ansiktsmasken och skriver ett helt onödigt blogginlägg. Man kanske skulle ta och plugga lite mattematik? Varför gör jag inte det för, det kan ju bli riktigt roligt nu när jag förstår skiten för en gångs skull! Fast nä... jag är nog för trött för det! Får ta tag i det imorgon eller på söndag, eller på måndag, eller på tisdag... eller någon annan dag! Inte idag i alla fall har jag konstaterat. Min hjärna är inte i funktion såhär dags på dygnet tyvärr så det blir ingen matte idag, neppp

Nej nu börjar det att sträva rejält i ansiktet. Måste nog dra bort maskjäveln nu och sedan överväger nog sängen måste jag säga, pigg och kry till imorgon, jappppppppp. fint

pussis/martini

Just fan. Laddar också upp några söta bilder från en kväll förra helgen med mina brudar <3


bruds


brudz igen


Sandra och vickan



Sandra, dessi och Vickan


Jag och dessi


Vovve och busiga bruds


Galna brudz



Dessi och Jag


Zekkegullet och Vickan


ÄCKLIGA BARN

Sådär ja, några bilder! Det är inte alltid man har tid att slänga upp bilder såhär, men nu är det gjort. Har man ingenting annat för sig så är detta en bra fredagssyssla, hiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0