Long time ago

Tjoooo, vad händer? Jag har precis ätit och duschat efter ett sjujävla boxpass, det var jobbigt månotro men jag och Sofia tog oss igenom det och det är ju huvudsaken.
Nu är jag helt slut i hela kroppen. Mina ben håller på och viker sig när jag går och jag får inte upp mina armar mer än till axlarna typ, träningsverken börjar sakta men säkert att smyga sig fram, gööööööött. Sofia och jag tränade ju igår också så jag tror att det är gårdagens träningsverk som kommer nu.

Nog om det. Idag var det skola mellan 08.00 och 11.20. Efter skolan så hade jag och min projektgrupp möte med våran handledare. Vi fick lite papper och lite information om hur projektet skulle läggas upp osv. Efter mötet så tog Sandra och jag bussen ner till stan och käkade donken sedan åkte jag hem och skulle egentligen plugga, men hur tror ni det vart med det? Det gick ju helt åt helvete. Istället så satte jag mig ju vid datorjäveln. Fan för datorn just nu! Inte bra att jag sätter mig här hela tiden. Nej nu måste jag koncentrera mig på skolan. Skolan och allt plugg, låter väl som en bra idé? Så idag ska jag börja läsa en bok som jag ska ha läst ut om 2 och en halv vecka, eller 3 kanske. Kommer inte ihåg riktigt. Men lär ju i alla fall sätta lite fart för den här boken verkar så otroligt ointressant så jag vet inte om jag kommer ha lust att läsa ut bokfan, men i have to do it! Så jag ska nog börja nu ikväll. Imorgon så börjar jag egentkligen klockan 10.15 men jag ska vara lite dummis och inte komma fören 13.00 då ordinarie lektioner börjar. Grejen är den att klockan 10.15 så är det skoljoggen som är obligatoriskt att gå på men jag känner att om man egentligen börjar klockan 13.00 så vill man ju inte vara där flera timmar tidigare så det blir inge jävla skoljogg för mig tyvärr heheheh. Istället så ska jag nog dra mig upp ur sängen och pluggeliplugga litegrann. Sådär säger jag bara sen när man väl kommer till kritan, alltså när klockan ringer och man ska gå upp och göra i ordning sig, äta frukost och plugga så blir det aldrig så. Då tänker man istället:" äh, jag kan lika gärna plugga när jag kommer hem från skolan, då kan jag sova lite längre nu": Det är typiskt mig. Men jag ska se till så att det inte blir så imorgon, i promise you that!

Imorgon är det möte med Irlandgruppen, det första mötet. Hur låter det tycker ni? Jag tycker att det låter bra vettni. Imorgon så ska vi träffas allihoppa och laga mat och konversationerna ska ske på engelska, det låter ju faktiskt riktigt nice tycker jag. Jag torr på en toppenkväll imorgon. Matlagningssaken ellr vad man ska kalla det är mellan 17.30 och 20.00 så det är utanför skoltid. So tomorrow is a very long day for me!

Vist är det roligt när jag blandar in lite engelska meningar här och där? Det är ju ganska intressant tycker jag allt, hehehehe

Oj, det här vart ett långt inlägg känner jag. Fast det gör ju ingenting för jag har ju ändå inte skrivit på så länge så jag fick gottgöra mig med detta inlägg, hehehehe. Nu ska jag borsta nötterna och sedan dyka ner i sängen och läsa lite rolig bok (läs tråkig!) Men måste man så måste man. Time to brush teeth i think.

pussis/martini


Inatt åkr fjunet utomlands någonstans och tävlar också! <3 lycka till.

Kommentarer
Postat av: Mike

Du är ju så fiiin Martina!

2009-09-14 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0