im up

I morse gick jag upp klockan halv nio. Klockan nio hade jag klätt på mig träningskläderna och kvart över nio hade jag ätit frukost. Strax efter halv tio kom Malle och hämtade mig med bilen, sedan åkte vi och körde ett boxpass från klockan 10.00 till 11.30, det var skönt att träna på morgonen för då känner man sig som en helt ny människa när man tränat klart, duschat och satt på sig nya kläder. Vad har jag annars gjort idag? Jag har pluggat matte och ska väl antagligen fortsätta med det när jag har ätit, det låter väl som en kul kväll? Igår så låg jag och läste en jävla tråkig bokjävel hela kvällen och idag fortsätter jag att plugga matte, imorgon blir det att läsa bok igen och på måndag blir det att göra etikuppgiften, på tisdag blir det något annat och på onsdag också.
Mitt liv består av att gå i skolan, plugga och att träna. fint

Nu ska jag äta mat och sen hoppa ner i matteboken igen eftersom ingenting annat finns att göra denna helg. puss på det för i helvette.

martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0