helg for me

Nu har jag helg. Imorgon behöver jag inte gå till skolan alls... för jag ska på begravning, mindre funny men det ska göras, skönt för då är det över. Jag har aldrig varit på begravning förut, så jag vet inte alls hur det kommer att vara. Men det känns som om det kommer vara ganska sorgligt och ledsamt, det är ju för fan begraving. Nej men det kommer att gå bra.
Just för tillfället så har jag klickat hem ett par assnygga skor från Nelly, ett par klackskor, svarta. Victoria och jag köpte likadana, ja det är så när man har samma smak. Nej men jag kände att jag var värd dom där skorna. Men nu NU mina vänner. Nu är det slut på all shopping för min del, det här går inte längre. No more shopping Martina, bra då har vi det avklarat! Nu ska jag dricka en kopp the sedan så ska jag nog krypa ner i sängen och sova. Måste upp klockan halv nio imorgon. Begravningen börjar 10.00. Jag vill ha lördag, jag vill ha Jenny. Jag vill hoppa över fredagen, snälla?

/martina



Årets skolkort förresten när jag ändå kollar på bilderna.





Kommentarer
Postat av: jenny

vi kan ha kul ikväll också? :) Om du vill och orkar

2009-09-18 @ 10:13:09
Postat av: vickan

Vi får se hur länge din inte-shoppa lovning håller ;) hahah! Ja, vi och skor. Galet! Grymt snygg blev du på skolkortet =)

2009-09-18 @ 16:07:54
URL: http://victoriabuletic.devote.se
Postat av: Isabella

Jättejättefint kort Martina!

2009-09-19 @ 14:49:36
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0