ha en fin kvälljävel

Fyfarao vad veckorna går snabbt nu känner jag. Var det inte nyss Måndag? Idag är det fredag och denna dag är också snart slut. Idag har jag ingenting planerat. Jag har nyss kollat på Idol och käkat ostbågar. Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Britney spears. Haha. Funderar på att göra lite på mitt svenskaarbete nu, då har man i alla fall börjat och det är ju en bra början, hehe!
Imorgon blir det boxning med Malle i think, har inte tränat på evigheter känns det som, illa. Men skolfan tar ju sån jävla tid, suger ju lite........ Men imorgon, då jävlar.



Annars så är jag sjukt mätt efter allt ätande men ändå så fortsätter jag bara att äta, fint martina.
Nu ska jag fixa lite ansiktsmask sedan plugga lite medan den verkar, låter väl intressant? Ha en fin kväll!

Pussis/martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0