Det var ju kul

Jag kom precis hem från träning. Kändes bra att träna idag också. Imorgon blir det att ha en liten vilodag sen påt igen ba på torsdag.. Idag fick jag reda på en hemsk sak också. Min morfar dog idag, och jag har nog inte riktigt förstått det än. Grejen är det att jag har aldrig varit med om att någon nära mig har dött, eller jo min farfar och det var liksom när jag var liten, för kanske 15 år sedan. Fastän jag inte hade så nära kontakt med han så känns det verkligen, jag har dåligt samvete för att jag inte tagit mig tid till att åka och hälsa på han på sjukhemmet där han låg och var alldeles sjuk. Men nej, usch. Jag behöver verkligen inte ett till last, jag har fan nog ändå känns det som. Vad väntar härnäst? Något annat lika hemskt säkert? Det skulle inte förvåna mig.
Just nu känns allt så jobbigt, med skolan och händelsen som hänt idag och andra saker. Jag får ta en dag i taget! Nu ska jag läsa en bok och ringa till min syster. Imorgon börjar jag klockan ett, tack för det, verkligen tack. Något positivt i alla fall..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0