bitter

Denna helg kommer bli så jävla tråkig, dryg, äcklig osv osv. Jag känner det redan nu. Sofia ska umgås med Joakim och Jenny ska umgås med Linn. Ja jag får väl gräva ner mig i matteboken, etikarbetet och läsa den där jävla äckliga svenskaboken som jag inte fattar ett enda jävla ord av, ÅH. Idag är ingen bra dag för mig som ni kanske märker, jag är en riktig jävla bitterfitta idag. Kan vara för att saker inte har gått som jag velat idag och sedan har jag typ blivit irriterad för småsaker som är helt ovärda att bli sur över, men nej det är ingen bra dag idag. Grejen är den att såhär bitter var jag inte i eftermiddags det har liksom kommit nu. Jag behöver göra någonting roligt men det lär ju inte ske i första taget. Victoria är hemma i Göteborg också så det var ju också roligt..... Dess är i Slovakien och tävlar. Sandra är i alla fall hemma så det är ju brååå. Men alla är upptagna.

Jag kollade på Idol nyss, inte ens det tyckte jag var kul idag. Jävla cepedag! Nej men helgen blir väl kanoners. Sitta och plugga hela dagarna för att sedan byta av och sätta sig vid datorn halva natten, eller nej hela natten förresten. Sitta vid datorn och göra helt onödiga jävla saker... med andra ord, en helt jävla meningslös helg.

Åt helvete med denna dag åter igen! Och förlåt för ett dålig jävla inlägg, vet knappt vad jag skrivit, hahaha, lite kul va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0