World big world

Jag sitter här och funderar lite över en massa saker samtidigt som jag håller på och gör en svenskauppgift på Word, är helt seriöst äckligt trött på skolan just vid detta tillfälle.
Jag är trött och ska snart krypa till kojs hehehe. Ska bara svara på en endaste liten fråga till på svenskauppgiften, jag börjar klockan ett imorgon så det är jag mycket glad över. Nu vill jag bara gå och sova, jag gör svenskauppgiften imorgon istället. Jag vill gå och lägga mig nu medan regnet smattrar på mitt tak där utanför, det är då jag somnar som bäst i min ensamhet

martina


Snabbköpkassörskan

Kommentarer
Postat av: jenny

Men är det du som är poeten ikväll eller? "Jag vill gå och lägga mig nu medan regnet smattrar på mitt tak där utanför, det är då jag somnar som bäst i min ensamhet".

2009-10-07 @ 08:20:59
Postat av: Majk

Haha poeten Martina! Fin bild i alla fall!

2009-10-09 @ 12:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0