träna eller inte träna

Det är frågan de. Jag lider av beslutsångest verkar det som. Jag har alltid svårt att bestämma mig. Shoppa vill jag göra, jag vill ha en halsduk, ett par sköna och varma skor, ett par byxor och tunikor men det går inte. Jag måste spara mina cash.
Annars så har jag bara setat och kollar på olika utbildningar på datorm idag. Jag kan säga att jag vet fortfarande inte vad jag vill bli eller vad jag vill göra. Undra om man ska hänga med på prommen ändå fastän jag är så trött så jag håller på och dör. Kolbäcksrundan är ju så jävla uttjatad, så jävla tråkig att gå... och dessutom så måste jag plugga och sen har jag inga kläder heller.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0