Tjo

Snart är klockan 4 och jag har slutat för ungefär 2 timmar sedan. Vad gör jag kvar i skolan tänker man väl då? Jag har nämligen Irlandmöte klockan halv sex ikväll och jag tyckte inte att det var någon idé att åka hem emellan så jag och Dessi stannade kvar i skolan och pluggade litegranna, en väldigt bra idé tyckte vi. Jag har nu alltså hunnit med att skriva klart en svenskauppgift som jag ska redovisa på fredag så det är ju bra. Tänkte även fortsätta med en annan svenskauppgift som ska vara klar på fredag men det är så jävla krångliga frågor så jag får nog ta det hemma imorgon...
Jag håller på och hungrar ihjäl också om jag ska vara seriös, jävla helvette!
Dess sitter också bredvid mig och skriver blogg för tillfället, vi tror att biblioteket (som vi för tillfället sitter i) stänger nu klockan 4 så då får vi sitta utanför skåpen till halv sex och ha det gött. Man kanske skulle ta en powernap för jag håller på och somnar, skulle vara svinfint.

Nu ringde Jenny så nu ska jag sluta. 

martina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0