spontant

I måndags så vaknade jag av att Jenny ringde till mig och frågade om jag skulle hänga med till Säfsen, varför inte tänkte jag? Så jag duschade, packade min väska och gjorde mig klar inför resan. Jag kände verkligen att jag behövde komma ifrån Hallsta och det var banne mig superskönt att byta omgivning och miljö för några dagar. Jenny och hennes familj kom förbi och hämtade upp mig efter ett någon gång och då åkte vi iväg mot Säfsen. Vad mysigt och roligt detta skulle bli kände jag, precis vad jag behövde.
Vi stannade i "Loudvika" som jag, Jenny och Alice tjatade om alla dessa dagar vi var i Säfsen, hahahah. Men där i alla fall så stannade vi och käkade hamburgare på Sibylla, det smakade gudomligt gott måste jag säga och efter den hamburgaren så var man mätt ett helt dygn. Sedan for vi vidare i alla fall.
När vi kom fram så kollade vi runt lite och fixade och sisådär sedan chillade vi. Vad gjorde vi annars där? Eftersom det inte fanns någon snö så åkte vi inte skidor eller pulka. Men vi vandrade i skogen, spelade en massa spel, grillade korv och en massa annat skoj. Idag lämnade vi stugan runt 11.00 och åkte raka vägen hem. Jennys familj lämnade av mig hemma hos mig.

Tack för att jag fick följa med familjen, hemskt mysigt såhär några höstdagar måste jag väl andå säga :)

Nu ska jag snart slagga för jag är cepetrött sedan får vi se om jag orkar hänga med Jenny in till stan imorgon. Det återstår att se.

martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0