rättskunskap

Då var denna helg slut. Helt sjukt vad den har gått fort, alla helger går fort. Men i och för sig så går ju vardagarna också ganska fort om jag tänker efter.
I fredags så var jag hemma hos anna och käkade lite och hade det trevligt, det var nice. Åkte hem runt tolv och somnade bums när jag kom hem och la mig i sängen.
Igår så åkte jag hem till Jenny. Äntligen säger jag bara. Det känns som det var flera jävla veckor sedan vi sågs, och det var det ju i och för sig, man blir alltid så glad av att se henne och desto roligare blir det att träffa na när man inte setts på länge, min älskade och fina vän! Vi lagade mat. Fläskfilé, pommes, sås och sallad och det smakade mycket bra måste jag säga, sedan så käkade vi godis (jag hade köpt typ ett kilo som jag tog med hehehe) så vi fick ont i magen. Men vi bestämde att vi skulle basta så vi gjorde det och det var sjult skönt. Tänk när man sitter inne i bastun och så börjar svettet att dripa ner, wohoow! fter bastun så kollade på vi på Kjell på datorn, hahahahahaha, har inte skrattat så mycket på länge. Men grejen var den att hennes föräldrar låg och sov så vi var tvugna att kväva skrattet så gott dte gick, men det gick ju som det gick he he he.
Idag vaknade vi klockan 11 ungefär, det vart inte så sent igår. Vi gick ner till båthamnen och kollade ut över sjön och åt kanelbullar, det var en fin avslutning på dagen. Efter de så åkte jag hem och sedan dess så har jag bara pluggat hela jävla dagen, men jag ska berätta att jag fattar nöstan lika lite som jag gjorde innan jag började plugga.

Bäst att jag tar tag i det där för sista gången, för imorgon är det dags för prov. Rättskunskap!

pussis

i dont wanna feel the love for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0