Mama told me... when i was young

Jag har haft lite deeptalk med Malle idag, det var trevligt. Det är skönt att prata av sig ibland. Nu har jag alldeles precis gjort klart svenskan, eller jag är typ halvklar. Har typ en liten fråga kvar som jag är lite osäker över, ska nog prata med läraren imorgon och höra vad hon säger.
För tillfället så sitter jag och lyssnar på Shinedown - Simple man. me like me like! Den är så fin, så fin. Jag kan lyssna på den flera gånger om vissa dagar. Jag har tränat boxning idag också, nu är jag helt stel i hela kroppjäveln. Imorgon ska jag sitta bänkad hemma och plugga, inge jävla träna imorgon heller. Har nämligen prov i Praktisk marknadsföring på torsdag så jag måste börja att plugga lite smått idag, annars blir det panic at the disco känner jag, inte okej. Jag vill ha bra på dessa prov. Har haft ett prov redan och de fick jag VG på, så det är ganska nice. Måste bara få bra på alla nästkommande prov också, you can do it.


D E S S   O C H   J A G   F I K A D E   P Å   E S P R E S S O   H O U S E   I G Å R !

Imorgon börjar jag klockan 1 i plugget, gaaaaaanska nice. Skönt att man kan sova ut lite grann. Älskar onsdagar. Slutar klockan två ungefär. Då ska jag och brudarna ner på stan och plugga på stugan, vi ligger efter maaassssaaaa i projektarbetet, och jag har inte ens skickat in loggboken heller som man skulle ha gjort. Bäst att göra det, annars blir Maggan sur.... hon sa till oss idag. Det blir nog en fika också så man kan koncentrera sig ordentligt på sitt arbete hehehehhe. Sitta och dricka kaffe samtidigt som man planerar lite på projektarbetet, wonderfull. Hoppas på at morgondagen blir bättre än dessa två första vidriga dagar. Att vakna till en mörk morgon är fan det värsta jag vet, det känns förfan som natt när man vaknar, inte okej!! Imorgon får jag vakna till dagsljus, JAAAAAA!

Nu ska jag plugga ppppmmmmmmmm, fint. Sen ska jag slagga,, mera fint.

martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0