lördag night

Jag sitter här och kollar apatiskt in i min dator. Jag kom hem för ett tag sedan. Var på qvarn med anna, sofia och erik. Det var nå uppträdande osv, kollade på fina tjejer också. Kan alltid varor roligt. Inatt så ska man ställa tillbaka klockan en timme, hur jävla mörkt kommer det inte vara på eftermiddagarna då? Jag dör, jag hatar hösten ibland. I alla fall när det blir mörkt tidigt på dagen. Fast hösten kan vara mysig också. Imorgon är det söndag och jag har ingen aning vad jag ska göra. Jag ska sova länge för dte har jag inte gjort på flera jävla dagar. Tack, TACK. för att jag inte har någon riktig skola på ungefär 7 veckor. Det är någonting som jag uppskattar i mitt liv för tillfället, låter väl för underbart? Om ungefär 20 dagar så drar jag till Irland i 3 veckor och praktiserar och röjer. Det ska bli så himla kul men jag kommer vara nervös som fan, men det går över när jag väl är där.

Imorse gick jag upp halv nio för att jag skulle träna klockan 10. Jenny sov här från igår. Och idag åkte hon på kryssning med brottningen. Jag tränade i alla fall och nu börjar träningsverken att snyga sig fram, känns riktigt jävla bra.

Nu ska jag sova för jag håller på och somnar på stolen och min rumpa gör så jävla ont när jag rör mig, illa som fan. Nej vafan, nu går jag och slaggar.

martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0