Its cold in here

Vart befinner jag mig om inte i skolan?
Jag och dess har precis gjort klart ett arbete som ska vara klart på torsdag. Skönt att ha det klart, för jag har en hel del andra saker att göra klart denna vecka också. Igår hade jag rättskunskapsprov och det gick bra faktiskt tycker jag heheheh.
Jag ska snart bege mig mot bussen som tar mig hem, den går i och för sig om en timme ungefär så det är ett tag kvar. När jag kommer hem ska jag springa in till affären och köpa naturgodis (sjukt sugen) och sedan ska jag cykla raka vägen hem och plugga. Med lite naturgodis i magen kan det minsann gå riktigt bra att plugga. Vi får se om jag känner att jag hinner med och dra på boxningen ikväll, det beror på hur långt jag kommit på plugget. Jag kanske inte ens kommer iväg dit för jag har nämligen sjuk träningsverk i rumpan  och i ryggen från gårdagens träning.

Nu är det verkligen höst, höst på riktigt. Igår när dess och jag var nere på stan så var jag tvungen att springa in i thebutiken och kolla vad det fanns för smarriga thesorter. Fast när vi väl kommit in så kom jag på hur pinsamt det skulle kännas sen när man skulle gå ut ur butiken och inte ha köpt något. Först tänkte jag att man kanske ska köpa med sig någonting hem, men jag gjorde aldrig det, inte heller Dess. Äh, egentligen var det ju inte så pinsamt. Eller hon i kassan hade liksom sprungit fram och tillbaka med olika thesorter flera gånger för att vi ville lukta på dom. Eller det var hon som sa att vi skulle luka på dem, hahah! Vi gick därifrån utan något the i alla fall.

The är verkligen höst, jag vet inte varför men det bara är så. Även fast hösten är den tråkigaste årstiden på året.
Nu ska jag kila. Skulle kunna skriva hur mycket oväsentligt som helst här, men det ska jag inte göra idag he-he-he.

/martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0