höstväder

Nu är jag hemma. Igår var det tjejkväll hemma hos Sandra. Det var jag, Dess, vickan och sandra, det var jättemysigt och trevligt tycker jag. Vi åt trerätters igår och efter det så rullade man i princip fram. Jag tror aldrig att jag har varit så mätt i hela mitt liv, jag höll på att avlida. Jag var tvungen att lägga mig på golvet och ta en powernap efter det blev det bättre. Vi gick ut med lilla dogen Zeke, han är världssöt! Vi åt i alla fall tunnbrödsnittar med potatissallad och rostbiff till förrätt, potatisgratäng, grillad kyckling, beasås, sallad, fetaost och baguett till varmrätt och cheesecake till efterrätt. Och på de så käkade vi en massa jävla dipp, grönsaker och chips, mmmmmmmmmmmmmmmmmm vad gött.
Vi följde Vicky till bussen strax före två sedan gick vi hem och borstade tänderna och gjorde oss i ordning till natten för att sedan somna till Saw 1, fast jag tror att jag somnade nästan på en gång för att jag var så himla trött och kunde inte ens hålla ögonen öppna, man blir helt slut efter en veckas skola.

I morse så vaknade vi och åt frulle och kollade på Idol. Jag tycker att Tove är bäst, hon sjunger så jävla bra och är så jävla söt, thats it! Idag är det lördag men jag har ingen aning om vad jag ska göra, chilla eller så hittar jag på någonting. Jenny är inte ens hemma....... den jävlen har dragit till Norrköping till sin far över helgen, buhuhu!! Det var förfan flera dagar sedan jag såg bruden, får väl bli någon gång nästa vecka om jag inte måste plugga ihjäl mig som vanligt.

Nu ska jag snart basta, fifan vad skönt. Detta väder är ju så jävla depprimerande, höstväder, regn och kyla, gör mig inte lycklig direkt. Fast det finns ju fina höstdagar också faktiskt som gör mig lycklig.

pussis/martini




Våran fina middag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0