this is a bad day

Jag känner verkligen det. Jag har ingenting att göra ikväll, inte ett skit! Det ska bli så pissigt skönt att dra iväg till Irland nästa lördag, pissigt skönt, hör ni de? Det ska bli så underbart att slippa er, hehehe. Eller nä det finns väl vissa undantag. Nästa vecka vid denna tid så sitter jag nog hemma hos Vicky och chillar och taggar inför resan, iiiiiiiih jag längtar! Vi åker alltså den 15 november sedan kommer vi hem den 6 december och då är det alltså bara en och en halv vecka kvar tills jag fyller fucking 18 år, den tiden är mycket mycket efterlängtad. Men först och främst så är det Irland som gäller, jag är taggad som aldrig förr!
Den kommande veckan så är jag nog tvungen att ladda upp inför resan. Köpa de som behövs, packa, fixa fram pass och så vidare...............

Nu har jag pratat med min sistah from another mistah och jag ska följa med henne hem idag och sova hos henne, bättre än att sitta hemma och inte göra någonting alls. Dock är jag väldigt väldigt trött så jag borde inte ha lust att göra ett piss idag men konstigt nog så har jag det. Men chill hos Malle är kvällens planer, men först varma mackor med räkstuvning och massa massa maassssssssa ost, fettigt och göttigt

martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0