the big D

Igår åkte jag hem till Jenny för att tillbringa min kväll där, det var mysigt som vanligt fast nej denna kväll var det nästan lite mysigare med tanke på att vi inte kommer ses på en sisådär tre veckor, nej men mysfaktorn var HÖG denna kväll, haha! Vi åt kinamat, pratade, skrattade, pratade ännu mer, kollade på tv och spelade skissa och gissa och kollade på en massa klipp som man höll på och dö av (dö av skratt av alltså). Idag vaknade jag upp i Jennys säng, vi gick upp vid 11 och åt frulle och snackade om allt och inget sedan kollade vi lite på tv innan Malle ringde och sa att hon var utanför ch skulle hämta mig så jag tog mina saker och klädde på mig. Jag och Jenny kramades ovanligt länge idag, men det var ju inte så konstigt direkt. Jag kommer sakna dig jennyyy! Jag kommer sakna pappa, malle och resten av familjen, men äh vafan dom klarar sig utan mig. Jag ska ha så djävulskt kul dessa tre veckor, verkligen. Jag ska ta vara på de kommande veckorna.

Jag har nyss bastat och det var mycket skönt. Nu sitter jag här i min datastol sista gången på tre veckor, jag är nuduschad och ska snart packa klart det sista, men det blir inge bra för jag packar bara så att det blir övervikt. Vi får ha med oss Max 15 kilo men jag lyckas alltid packa så jag får med mer än 15 kilo, illa! Jag får fixa det där på något sätt, plocka ur något eller något sådant. Jag ska hjälpa till med maten också och äta den sista middagen här innan jag åker. Det blir kyckling inlidat i bacon med ris och nå fetaost och sallad, och till efterrätt blir det panacotta med blåbär och hallon, jag längtar! Lite senare ikväll så skjutsar Malle mig till Vicky där jag ska tillbringa natten, eller natten och natten, snarare kvällen, hahah! Vi ska gå och köpa godis i affären och sådär, i detta regnväder, det spöregnar ju förfan! Men inatt vid 03.00 ungefär så åker vi med bussen till Skavsta flygplats så det här blir min sista uppdatering innan jag kommer till Irland, där kommer jag att uppdatera om och när jag hittar något dator, men det ska jag nog fixa vettni he-he.

Nej nu har jag en massa saker att göra, känner mig lite stressad, men ni får ha det så bra här i Sverige. See you about tree weeks luring pluringar

martina


me and brudsen, we will own ireland. kiss and hugs

Kommentarer
Postat av: mother fuckers??

Hoppas du får det så kul i alla fall!!

2009-11-14 @ 21:20:58
Postat av: FRÄNK IS IN THA HOUZEEE

hoppas veckorna går fort och att du tar vara på dom väl ;) PUSS PÅ DIG LILLHUMLAN

2009-11-15 @ 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0