Svinigt

Tjo. Jag har tagit spruta idag, mot svininfluensan, min arm känns som bortdomnad, tror den är det också för att den känns helt cp, fint! Nej men det går nog över ska ni se. Idag har jag inte gjort så mycket, var ju ledig så jag har chillat. Inatt sov jag 12 och en halv timme, fan vad skönt och behövligt det var. Sedan har jag kollat på Baksmällan och sedan kom Malle och hämta mig och Nicke och vi åkte in till stan sedan för att uträtta några ärenden och sådär, vi avslutade med en mackjävel på Subway, wonderful. Nu är jag proppmätt.
Jag har börjat att packa idag också förresten så min garderop är nästan tom nu, alla kläder som jag använder ligger antingen i eller bredvid resväskan så nu får jag använda de kläder som jag absolut inte brukar använda hahah, fint! Det börjar ju närma sig, det är bara 4 dagar kvar nu sedan åker vi! Jag har faktiskt växlar lite pengar idag också, WOHOW! softination. Imorgon börjar jag skolan klockan 14.50 och då har jag en lektion, mattematik B som jag älskar så mycket men efter den lektionen så har jag inga mer lektioner på tre veckor för på fredag är jag ju ledig igen. På fredag ska jag umgås med Jenny, och på lördag på eftermiddagen någon gång så drar jag till Vicky. Malle skjutsar mig till henne, vi ska fika före. Lilla Malle, hon bara frågade mig på msn när jag skulle åla till Vicky på lördag och jag svarade att jag inte viste och då sa hon:" kan inte jag få skjutsa dig då, då kan vi ta en fika innan också?" då sa jag:" jo det såklar att du får skjutsa mig" haha hon är helt förtvivlad och frågar hela tiden vad hon nu ska göra när inte jag är hemma. Haha, söti!

Nu ska jag kolla på tv en sväng, sedan blir det väl att fortsätta med packningen och sedan sova. Jag måste lägga in lite pengar på banken imorgon också.

martina

Kommentarer
Postat av: anonymous

martini du e så schnyyyyyggg !

2009-11-12 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0